Легке та міцне колесо Mavic Allroad S спроєктоване спеціально для їзди по нерівних дорогах, гравію та бруду на гравійному або циклокросовому велосипеді з дисковими гальмами. Внутрішня ширина ободів становить 22 мм, що дозволяє поставити широкі покришки, як з камерою, так і безкамери. Безкамерне встановлення покришок забезпечує кращу плавність ходу, низький опір коченню і менший ризик проколів, а особливо так званого «зміїного укусу», при їзді по пересіченій місцевості на низькому тиску. Запатентована безкамерна технологія Mavic UST забезпечує ідеальне з’єднання між покришкою і колесом, захищаючи колеса від розбортування при агресивній їзді. При цьому покришка легко встановлюється та знімається, не вимагаючи спеціальних навичок. А технологія Fore робить встановлення ще простіше, дозволяючи позбавиться ободної стрічки. Спиці кріпляться до обода ніпелями з різьбою, без необхідності свердлити внутрішню стінку обода. Ніяких клопотів і зайвої ваги. Колесо зібрано на 24 батовані спиці з прямим натягом, які міцніше, ніж спиці з J-подібним вигином. Це дозволило зробити вагу менше, за рахунок зменшення кількості спиць, при цьому не втративши жорсткість колеса. Також спиці мають плаский профіль, для кращої аеродинаміки. Подвійний профіль обода виготовлений з ексклюзивного алюмінієвого сплаву Maxtal, який має краще співвідношення міцності та ваги, ніж звичайний сплав 6061. Міцний і гладкий шов обода зроблений за технологією SUP. Після вигинання профілю, стик зварюється дуговим зварюванням, а потім фрезерується, для отримання гладкої поверхні. Втулки мають осі зі збільшеним зовнішнім діаметром, для більшої міцності та стабільності при приземленні та різких змінах напрямку. Високоякісні картриджні вальниці Mavic QRM Auto забезпечують легке обертання та тривалий термін служби завдяки подвійному ущільненню та малому внутрішньому люфту (стандарт C3 - малі проміжки й допуски), а також вони забезпечені системою автоматичного регулювання. Крім того, задня втулка оснащена храповим механізмом Mavic Instant Drive 360. Така конструкція набагато надійніше, ніж класична система з «собачками», і забезпечує миттєву передачу крутного моменту, завдяки малому куті зачеплення всього в 9°. Крім колеса в комплект також входять: проставка для касет на 8/9/10 швидкостей, безкамерний ніпель.
Характеристики:
- Призначення: Gravel, Allroad
- Комплектність: заднє
- Діаметр: 28" (700C / 622 мм)
- Тип гальма: дискове
- Кількість спиць: 24
- Безкамерне використання: так
- Тип кріплення: наскрізна вісь 12 мм
- Сумісні касети: Sram, Shimano, Sun Race на 8/9/10/11 швидкостей (для 8/9/10 необхідно використовувати проставку 1.85 мм)
- Вага: 935 г
- Матеріал обода: алюміній Maxtal
- Конструкція обода: двостінний, UST Tubeless Ready, Hookless, Fore tapeless
- З'єднання обода: зварний шов SUP
- Пістонування: ні
- Отвір під ніпель: FV (Presta)
- Висота обода : 22 мм
- Внутрішня ширина обода : 22 мм
- Розмір втулки: 12x142 мм
- Матеріал корпусу втулки: алюміній
- Матеріал осі втулки: алюміній
- Тип вальниць: картриджні, QRM Auto
- Тип кріплення ротора: Center Lock
- Тип барабана: Shimano HG, ID360
- Тип спиць: пряма, пласка, подвійний баттинг
- Матеріал спиць: сталь
- Ніпель: алюміній, Fore інтеграція
- Спицювання: 2 хрести, без контакту
- Тип їзди : асфальт і бездоріжжя зі стрибками до 15 см
- Обмеження по вазі: 120 кг (велосипедист + велосипед + обладнання)
- Ширина сумісної покришки : 28-64 мм (1.1"-2.5")
- Максимальний тиск: дивіться позначення на ободі та покришці, якщо вони відрізняються, то використовуйте найменше значення