Страхувально-спусковий пристрій Edelrid Mega Jul II

Страхувально-спусковий пристрій Edelrid Mega Jul II

0 відгуків Код: 62575
2 256
Виробники
Наявність в магазинах
  • Київ Хоткевича
  • Київ Міхновського
  • Львів
  • Одеса
  • Дніпро
  • На складі
Кешбек 10% від ПУМБ
від 137 / міс
Монобанк
платежів: 8 - 3
ПриватБанк
платежів: 6 - 2
А-Банк
платежів: 8 - 2
OTP Банк
платежів: 6 - 3
Глобус Банк
платежів: 4 - 3
ПриватБанк
платежів: 24 - 2
А-Банк
платежів: 12 - 2
Доставка
  • "Нова Пошта" - Відділення та поштомати Згідно з тарифами перевізника
  • "Нова Пошта" - Адресна доставка Згідно з тарифами перевізника
  • "Укрпошта" - Відділення Згідно з тарифами перевізника
  • "Meest Пошта" - Відділення Згідно з тарифами перевізника
  • "Meest Пошта" - Поштомат Згідно з тарифами перевізника
  • "Meest Пошта" - Адресна доставка Згідно з тарифами перевізника

Оплата

Готівкою, банківською картою, в кредит / розстрочку, за безготівковим розрахунком. Детальніше про оплату

  • Готівкою
  • Безготівковий розрахунок

  • Гарантія: 1 рік
  • Офіційний дилер

Спусковий та страхувальний пристрій 3-в-1 від німецького бренду Edelrid. Оновлена модель, представлена у 2024 році. Має вдосконалену конструкцію, що спрощує користування й підвищує безпеку. При зриві лідера Mega Jul II дає у 2,5 раза більше тертя, ніж прилад попереднього покоління. Працює з усіма типами мотузок: одинарною, подвійною та здвоєною. Має просунуту функцію блокування для лідера й режим гіда (автоблок) для страхування двох нижніх учасників звʼязки. Дозволяє спускатись дюльфером без прусика. Зроблений зі сталі, тому є винятково зносостійким і довговічним. Завдяки продуманій конструкції важить співмірно зі стандартними алюмінієвими «стаканами», що мають режим гіда. При цьому відрізняється від аналогів функцією блокування. Один пристрій для всіх дисциплін. Особливо зручний для технічного альпінізму, треду й багатомотузкових скелелазних маршрутів. Підходить для скелелазіння з однією мотузкою, тренувань на скеледромі, змагань. Попередня модель, Mega Jul, була піонером класу пасивних напівавтоматів (auto-tubes) і лауреатом низки міжнародних нагород.


Сценарії використання:

  • Нижня страховка лідера. Для швидкої видачі мотузки тримайте пристрій у «відкритому» положенні. Для цього нахиліть пристрій до себе у вертикальній площині: всією долонею або взявшись великим пальцем за петлю.  При зриві лідера система автоматично заблокує мотузку, перешкоджаючи падінню. Щоб розблоковувати систему, переведіть пристрій у «відкрите» положення, як описано вище. Попри блокування, з міркувань безпеки гальмівний кінець мотузки ніколи не можна випускати з рук.
  • Верхня страховка другого і третього учасників звʼязки. Пристрій приєднується до станції страховки за вушко на корпусі. Два тунелі дозволяють лідеру страхувати двох учасників звʼязки на незалежних мотузках. На відміну від класичного «кошика», мотузка заправляється зсередини пристрою і блокується карабіном зовні. Традиційно, при зриві одного з учасників спрацьовує автоблок: карабін-фіксатор блокує обидві мотузки, перешкоджаючи падінню. Для розблокування мотузки в цьому випадку слід припідняти блокувальний карабін. Якщо після великого зриву систему не вдається розблокувати руками, у друге вушко потрібно вклацнути допоміжний карабін, що слугує як важіль.
  • Спуск дюльфером. Функція блокування спрощує спуск дюльфером, особливо у висі й з рюкзаком. У системі утворюється більше тертя, ніж при використанні традиційного «кошика». Швидкість спуску легко регулювати, послаблюючи блокування за тим же принципом, що і в нижній страховці. Edelrid Mega Jul дозволяє спускатися без підстрахування прусиком: у випадку зриву пристрій заблокується, убезпечуючи від падіння. Для спуску на товстій та жорсткій мотузці пристрій можна розвернути петлею до себе, щоб зменшити тертя. Блокування не спрацює й мотузка буде вільно травитися. В такому випадку обовʼязкове використання прусика!


Особливості:

  • Конструкцію вдосконалено на основі користувацького відгуку на попередню версію.
  • Нове кріплення дроту виключає ймовірність його відриву при некоректному навантаженні приладу.
  • Зміни в геометрії корпуса роблять зручнішою видачу слабини й зменшують тертя при страхуванні з режиму гіда.
  • При зриві лідера виникає вищий коефіцієнт тертя. Тестування підтверджує — це значно підвищує безпеку при роботі з двома мотузками.
  • Уточнено діапазон сумісних мотузок: тепер це діаметри 7.8–10.0 мм. Рекомендований діаметр для кожного типу мотузки подано у таблиці нижче.
  • Оновлена інструкція користувача простіша для сприйняття.
  • Пристрій поєднує легкість і простоту конструкції «стакан» (кошик) із функцією блокування, характерною для складніших напівавтоматичних ССП. Відтак належить до класу пасивних напівавтоматів (auto-tube, passive assisted breaking belay device).
  • Один прилад виконує одразу три функції: нижня страховка лідера, верхня страховка наступного учасника звʼязки або двох одночасно (режим гіда) і спуск дюльфером.
  • У випадку зриву затискає мотузку між пристроєм і карабіном, перешкоджаючи її протравлюванню. Зменшує зусилля, потрібне для утримання партнера при зриві та у висі.
  • Петля з полімерним протектором допомагає утримувати пристрій у бажаному положенні. Дає більше контролю над процесом розблокування при нижній страховці та спуску дюльфером.
  • Найкраще використовувати з карабіном типу HMS, оскільки ефективність блокування залежить від вибору карабіна. Виробник рекомендує муфтований напрямний карабін Edelrid HMS Bulletproof Screw FG зі сталевою вставкою для захисту від перетирання.
  • Корпус виготовлено з високоякісної литої сталі, тому він майже не стирається з часом і підходить для інтенсивної експлуатації (наприклад, тренувань у залі).
  • Продумана конструкція з тонкими стінками важить лише 75 г. Вага моделі співмірна з алюмінієвими аналогами, при цьому її зносостійкість значно вища.
  • Геометричний принцип дії та відсутність рухомих частин означають, що ССП не вийде з ладу через механічний злом. Немає ризику примерзання деталей у холодних умовах.
  • Продукт виготовлено в Німеччині.


Характеристики:

  • Вага: 75 г
  • Корпус: нержавіюча сталь
  • Діаметр сумісної мотузки: 7.8–10.0 мм
  • Сертифікація: EN 15151-2 (Альпіністське спорядження – Спускові та страхувальні пристрої) 
  • Сумісні діаметри мотузок: Одинарна (8.6–10.0 мм), Половинка (8.2–10.0 мм), Здвоєна (7.8–10.0 мм)

Характеристики Страхувально-спусковий пристрій Edelrid Mega Jul II

Може використовуватись для страхування зриву
Так
Тип продукції
Стакани
Автоматичне блокування мотузки
Є
Вага
75 г
Гарантія
1 рік
Цікавить додаткова інформація? Для того, щоб задати питання необхідно авторизуватися

Питання Страхувально-спусковий пристрій Edelrid Mega Jul II

Залишіть свій відгук про цей товар Для того, щоб залишити відгук необхідно авторизуватися

Відгуки Страхувально-спусковий пристрій Edelrid Mega Jul II