Pride Rocx можна назвати, без перебільшення, легендарною моделлю, яка відіграла далеко не останню роль у популяризації гревел в Україні. І, як і будь-яка популярна модель, ці «народні» гравійники мають флагман лінійки – карбоновий Jet Rocx! А точніше, вже друге покоління.
Оновлений велосипед отримав абсолютно нову раму з дещо подовженою колісною базою, розтягнутим переднім трикутником і піднятою кареткою на 3 мм, тобто має кращу стабільність на високих швидкостях. При цьому довжина залишилася без змін, що дозволяє бути таким же спритним у підйомах та при прискореннях. Кути кермової та підсідельної труб не зазнали радикальних змін, проте вони краще адаптовані для різних ростовок, щоб усі райдери могли отримати однаково чітке керування, особливо на технічних ділянках. Підсідельна труба і верхнє пір'я стали нижчими, що дозволяє більше згинатися підсідельному штирю, поглинаючи удари від дороги, а також це дозволило опустити верхню трубу для безпечнішого балансування над велосипедом, що стане в нагоді при динамічній їзді по кам'янистих стежках.
Також Jet Rocx отримав прихований затискач підсідельного штиря та повністю внутрішню проводку. Це не тільки робить вигляд велосипеда більш естетичним та наближеним до елегантних гоночних шоссерів, але й робить зручнішим використання байкпакінгу, адже сумки менше конфліктують із елементами велосипеда.
Особливості:
- рама та вилка виготовлені з карбону, цей матеріал робить велосипед не тільки легким, але й надає йому жорсткості, для ефективного протистояння торсіонним навантаженням.
- карбон згладжує дрібні вібрації від дороги і не дає рукам перевтомлюватися при тривалій їзді.
- додаткову жорсткість дають наскрізні осі 12 мм, якими кріпляться колеса до фреймсету.
- фреймсет підтримує встановлення повнорозмірних крил (знімне кріплення на пір'ї), багажників та додаткових аксесуарів на рамі та вилці
- повністю внутрішнє проведення троса перемикача та гідроліній
- максимальна ширина покришок 29х2.1" або 27.5х2.25"
- трансмісія Shimano RX400 2х10 впевнено перемикає передачі навіть у важких умовах використання і дозволяє підібрати необхідну передачу як для спринту на рівнині, так і для того, щоб дертися в дуже крутий підйом на бездоріжжі
- потужні гідравлічні гальма Shimano RX400 зупинять байк на будь-якій швидкості та схилі, а відмінна модуляція допоможе швидко проходити повороти, вчасно підгальмовуючи
- втулки Novatec з картриджними підшипниками мають відмінний накат, а також не потребують обслуговування
- покришки WTB Venture 40 мм підходять і для помірного бездоріжжя, і для асфальту. Середня частина має низькі та щільні шипи, для кращого накату на асфальті або утрамбованому ґрунті, а бічні шипи більш рідкісні та вищі, щоб не втрачати зчеплення при поворотах на сипучій поверхні
- обода та покришки підтримують безкамерне використання, що дозволяє використовувати низький тиск у покришках для кращого зчеплення
Характеристики:
- рама: Pride 700c карбон, Thru Axle
- відкрита рама: немає
- матеріал рами: карбон
- амортизація: без амортизації
- кермо: Pride 31,8x440 мм, розворот 16°, алюмінієвий
- регульований винос керма: немає
- вилка: Pride карбон, ригідна
- амортизаційний штир: немає
- тип обода: двошаровий
- діаметр обода: 28"
- ободи: алюмінієві 28Н
- покришки: WTB Venture 40x700
- тип гальм: дисковий гідравлічний
- переднє гальмо: Shimano GRX, ST-RX400
- заднє гальмо: Shimano GRX, ST-RX400
- кількість швидкостей: 20
- передній перемикач швидкостей: Shimano FD-RX400, GRX, FOR REAR 10-SPEED
- задній перемикач швидкостей: Shimano RD-RX400, GRX, 10-SPEED
- ручки перемикання (манетки): Shimano GRX, ST-RX400 2x10
- система шатунів: Prowheel RPL-521-TT 30/46Tх170/175 мм
- ланцюг: сталь
- касета (блок): Shimano CS-HG50-10, 10-SPEED
- втулка (передня): Novatec, алюміній, картриджні вальниці, 28 сп., осі 12x100/12x142 мм
- втулка (задня): Novatec, алюміній, картриджні вальниці, 28 сп., осі 12x100/12x142 мм
- матеріал спиць: сталь
- сідло: комфортне з наповнювачем
- підсідельний штир: 27,2x350 мм алюмінієвий
- вага: 15 кг