Амортизатори

Вид сітки:
8
6

Набір болтів Scott Spark MY22 для кріплення амортизатора

828
від 49 / міс
8
6

Набір болтів і підшипників в раму Scott Spark MY22

4 140
від 244 / міс
8
6

Набір болтів і підшипників Scott Spark/Genius/LT '13-16

920
від 54 / міс
8
6

Набір болтів Scott Gen'18/Ranson'19

1 380
від 81 / міс

Набір болтів Scott Spark/Genius/LT 2017

Немає в наявності
Показано з 1 по 5 із 5 (1 сторінок)

Актуальність амортизаторів для велосипеда

Система амортизації є одним з ключових елементів велосипеда, адже вона допомагає долати перешкоди на великій швидкості. Магазин Terra Incognita пропонує амортизатори та аксесуари для них купити в Україні.

Амортизатори

Відмінності конструкції систем амортизації

Амортизатор складається з демпфера і пружини, котра гасить навантаження та коливання.

Пружина — приглушує ударні навантаження, може бути двох типів — сталева чи пневматична.

Демпфер — також працює на гальмування коливань. Демпфер має швидко стиснутись і повільно повернутися в початковий стан), може бути повітряним, масляним чи еластомірним.

Пружинні вилки вважаються найпростішим та найдешевшим варіантом. Такі вилки складаються з однієї чи двох пружин. Такі вилки не виконують функції амортизатора, не регулюються.

Пружинно-еластомерні вилки мають у складі стрижень із полімерного матеріалу (еластомер), котрий виконує функції демпфера. Тут варто зазначити що на холоді еластомер твердіє і не працює.

Повітряні вилки – в цій системі функції амортизатора і демпфера виконує насос, котрий закачує повітря у вилку. Це легкі та ефективні вилки, котрі можуть пропускати повітря при екстремальному використанні, через зниження щільності манжет. В цих вилках є можливість регулювання (preload) в досить широких межах.

Задачі демпфера тут виконує картридж, заповнений маслом, пружини — повітря, котре закачує насос.

Чому потрібно налаштовувати вилку?

Вилка з одними характеристиками буде поводитися по-різному, залежно від ваги велосипедиста та умов. Якщо велосипедист важить 90 кілограмів, а вилка налаштована під райдера, швидше за все вилка просто провалиться..

Виробники не можуть врахувати вагу райдера, тому ставлять на вилки кілька перемикачів.

За якими параметрами налаштувати вилку:

  • Сег — протискання вилки, що виникає як наслідок впливу ваги велосипедиста на транспорт. За цим показником налаштовуються і повітряні, і пружинні вилки. У різних виробників вказані різні налаштування сега для різної ваги та тип їзди. Оптимально налаштувати сег можливо шляхом тестів.
  • Preload — регулювання показника жорсткості вилки. Налаштування пружинних вилок дозволяє регулювати необхідну силу для спрацьовування вилки. Цей параметр дозволяє регулювати показник SAG — величину у відсотках, що відображає, наскільки просідатиме вилка, якщо її навантажувати.
  • Регулювання жорсткості вилки велосипеда. Налаштування пружинних вилок, регулює необхідну силу для спрацьовування вилки. Чим більше закручений Preload, тим більше сили потрібно для стиснення вилки.
  • Регулювання тиску — у вилках повітряного типу замість Preload, сила спрацьовування і сег можна регулювати тиском вилки.
  • Відскок вилки (Rebound) — показник для демпфера, необхідний для регулюваня оптимального часу розтискання вилки. За цей час демпфер поглинає ударну силу, швидко розтискається, щоби амортизатор спрацював на наступній нерівності.
  • Lockout (блокування) вилки — це налаштування дозволяє повністю заблокувати амортизацію, допомагає швидко відключити амортизатор, якщо потрібно їхати по рівні поверхні, наприклад, по шосе чи вгору. В такому разі амортизація вилки не працює, райдера не розгойдує, заощаджуються сили.

Встановлення амортизатора на велосипед

Залежно від матеріалу вилки штоки є металеві чи карбонові. Всі нові вилки виробляються з необрізаним штоком, тож при встановлених його потрібно вкоротити. Це варто робити обережно, з урахуванням запасу для виноса, чашок кермової колонки.

Амортизатори та комплектуючі

Для металевих штоків застосовується труборіз чи ножівка по металу. Для штоків із карбону найкраще використати ножівку по металу. Щоб різ був рівним, застосовується напрямна для різання труб. Після підрізання краї труби обробляються напилком. В металевий шток вбивається якір, всередину вкручується болт — він стягує кермову. У карбоновий шток встановлюється спеціальний якір для карбонових штоків.

Також для кріплення амортизаторів знадобляться численні болти і підшипники — обрати їх ви завжди можете в магазині Terra Incognita.