Як повернути чи обміняти товар?
Ви можете повернути товар протягом 14 днів від дня купівлі при умові того, що даний товар підлягає обміну, або поверненню.
Що потрібно, для цього:
Крок 1. Повідомте магазин в якому купували товар, про Ваше бажання повернути або обміняти товар.
Крок 2. Підготуйте товар. Він має відповідати наступним вимогам:
- Підлягає поверненню (згідно списку поданому нижче)
- Товар без слідів використання, в оригінальній упаковці. Якщо товар було придбано по акційній пропозиції з подарунком, при поверненні потрібно буде надати весь набір (разом з подарунком). В іншому випадку, вартість подарунка буде вирахувано з суми повернення.
- Якщо товар складається з кількох частин, то повернення має відбуватись в повній комплектації.
- Рекомендовано підготувати касовий чек, або товарну видаткову накладну на товар, який повертається.
Крок 3. Оберіть шлях повернення товару. Опційно є два варіанти:
- Якщо Ви фізично придбали товар в одному з наших магазинів у Києві, Одесі, Львові чи Дніпрі, в такому випадку, Вам потрібно звернутись в той магазин в якому ви купували речі. Це Вам дасть наступні переваги:
✓ Пришвидшене повернення коштів
✓ Можливість повернення товару у зручний для вас час
✓ Обмін на іншу модель, або ідентичну іншого розміру
✓ Допомогу наших консультантів у виборі
- Якщо Ви придбали товар на нашому сайті і отримали його службами доставки. Тоді повернення відбувається Новою Поштою.
Що потрібно, щоб повернути товар Новою Поштою?
1. Мати товар в оригінальній упаковці, зі збереженням бірок, ярликів, етикеток. Касовий чек, або товарну видаткову накладну на товар, який повертається.
2. Заповнити та підписати «Акт-заяву на повернення товару та повернення коштів». Зверніть увагу, що при заповненні акту-заяви, Ви маєте обов’язково вказати свої ПІБ та дані, зокрема по самому товару, що повертається. Для цього в акті-заяві на повернення потрібно вказати, який саме товар повертаєте (його найменування, кількість і ціну).
3. Зарахування коштів після повернення інтернет-замовлення буде здійснено на банківську карту, а при онлайн-оплаті через платіжну систему Fondy кошти повернуться на ту картку з якої було здійснено онлайн-оплату (кошти за доставку не компенсовуються). Повернення коштів відбувається протягом 5-7 робочих днів.
Як повернути товар Новою Поштою?
1. Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти та відправте товар і заповнену Акт-заявку на відділення, що Вам назвав менеджер магазину.
2. Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
3. Після відправки, надішліть номер ТТН на наступну адресу – shop@terraincognita.com.ua
Нагошуємо на тому, що ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані:
- без механічних пошкоджень;
- повністю укомплектований;
- з усіма збереженими ярликами та бірками.
Чи всі товари можна повернути?
Окрім товарів, які були вже у використанні, а також згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» повернути не можна:
- продовольчі товари, предмети сангігієни
- пір'яно-пухові вироби
- рукавички
- білизну натільну
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
- друковані видання
Важливо:
- Зверніть увагу, через магазин Ви можете повернути, як все замовлення, так і будь-яку кількість товарів з нього (наприклад, лише один).
- Повернути товар або замінити можна тільки те, що ви купили в магазинах Terra Incognita.